پوستر دیواری

خرید فروش و قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری

خرید فروش و قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری بهتر است یا کاغذ دیواری

 ممکن است برای بسیاری از افراد این موضوع پیش بیاید که بهتر است از پوستر دیواری استفاده کنیم یا کاغذ دیواری، این دو مورد در واقع بیشتر مکمل یکدیگر هستند و نمی توان به گونه‌ای در رابطه با آنها صحبت کرد، که انگار می توانند جایگزین هم باشند، پوستر دیواری معمولاً یک طرح یکپارچه است، یعنی برای مثال شما می توانید تصویر یک شخص را با استفاده از آن به نمایش بگذارید، اما کاغذ دیواری طرحی تکراری است که در یک رشته دائماً تکرار می شود و از این نظر با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد، یعنی شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری یک طرح را به نمایش بگذارید و اگر خواهان نمایش صحنه ریزش برگ ها هستید، می توانید از آن استفاده کنید، اما تفاوت های دیگری نیزدارند، برای مثال شما می توانید بیشتر فضای خانه تان را با کاغذ دیواری بپوشانید اما نمی‌توانید به هیچ وجه با پوستر دیواری کل خانه را پوشش دهید، چراکه نمای زیبایی نخواهد داشت و کلا این کار امکان ناپذیر است.

نکاتی که باید در خرید پوستر دیواری به آن ها دقت کنیم


شما باید در خرید پوستر دیواری دقت کافی را به عمل بیاورید، چرا که ممکن است پس از مدتی که کالای مورد نظرتان را خریداری کرده اید از آن دل زده شده و یا حتی متوجه کیفیت بد آن شوید و متاسفانه دیگر کاری از دستتان بر نمی آید و تنها باید با پرداخت هزینه دوباره آن را تعویض کرده و یک پوستر دیواری جایگزین را خریده و نصب کنید، پس بهتر است در همان ابتدا توجه کافی به آن داشته باشید، تا مجبور نشوید یک هزینه مالی را دوباره متقبل شوید، پس بنابراین شما باید بتوانید جنس خوب را از بد تشخیص داده  و حتماً مطابق با سلیقه خودتان پوستر مد نظرتان را انتخاب کنید.


برای اینکه مطمئن شوید بهتر است است از چه نوع پوستری در روی دیوار مورد نظر تان استفاده کنید، بهتر است به لباس هایی که می پوشید و یا سایر وسایلی که دارید دقت کنید و متوجه شوید که بیشتر از چه رنگ هایی استفاده می کنید و چه رنگ هایی هستند، که شما را دل زده نمی کند، زیرا این موضوع بسیار مهم است، طرح هایی که شما در پوستر دیواریتان مد نظر قرار می دهید می‌تواند حال و هوای شما را خوب و یا بد کند، پس باید به آن اهمیت ویژه دهید، اما در رابطه با کیفیت  بهتر است از افرادی که در این حوزه تخصص دارند کمک بگیرید، تا دچار مشکل نشوید.


خرید انلاین با حضوری

 

متاسفانه بسیاری از افراد در خرید آنلاین یا حضوری مردد هستند و نمی توانند تصمیم بگیرند که بهتر است خرید پوستر دیواریشان را به صورت مجازی انجام دهند و یا به صورت حضوری و از مغازه های مورد نظرشان این خرید را انجام دهند. 


مطمئنا هیچ فردی نمی‌تواند به اندازه خرید حضوری به خریدش اطمینان کند، چراکه شما همان جنسی را که می بینید خریداری کرده و دیگر مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، چرا که ممکن است اگر خرید از آن را به صورت مجازی انجام بدهید و در دام فروشگاه های غیر معتبر بیفتید و کالایی که برای شما می فرستند از استاندارد کافی برخوردار نباشد و این موضوع می تواند به شدت به شما آسیب برساند، پس بهتر است اگر وقت کافی دارید و یا فروشگاه مد نظر در شهر تهران قرار دارد بهتر است خریدتان را به صورت حضوری انجام دهید، در غیر این صورت  می توانید به صورت اینترنتی اما از فروشگاه های معتبر خرید پوستر دیواریتان را انجام دهید

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

توجه مردم زمانی به صنعت پوستر سازی جلب گردید که نسل جدید پوسترها با عنوان پوستر دیواری سه بعدی ابداع شد و روانه بازار گردید. ابداع پوستر دیواری سه بعدی یک انقلاب بزرگ در صنعت پوستر سازی بود و ثابت کرد که می توان با خلاقیت های هنری محصولات و صنایع خارق العاده ای را ایجاد نمود.

هرچند بسیاری از مردم با تصاویر سه بعدی آشنا هستند اما این مجموعه در صنعت پوستر سازی قدری چالش برانگیز بوده و بنابراین برای رفع ابهامات موجود در این زمینه باید اطلاعات خاصی در خصوص آن به دست آورد. بنابراین در این مقاله کوتاه سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن پوستر دیواری سه بعدی را تشریح نماییم.

سه بعدی بودن به چه معناست؟


هنر سه بعدی نمودن تصاویر به معنای ایجاد سایه روشن های حرفه ای و ایجاد عمق در تصویر است بدین صورت که تصویر مورد نظر عمیق تر و برجسته وار به نظر برسد. بله! درست متوجه شدید؛ برجسته وار یعنی اینکه تصویر به صورت برجسته به نظر برسد بی آنکه برجسته باشد.

خلاقیت سه بعدی نمودن تصاویر باعث گردید تصاویر ساده به تصاویر تاثیر گذار مبدل شده و مخاطب را به کنکاش در اعماق تصویر فرا بخواند. از آنجا که پوستر دیواری در ابعاد بزرگ تر و مساحت بیشتری تولید می شود به تبع تاثیر گذارتر بوده و جلوه زیباتری به دست می آورد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری سه بعدی


استفاده از پوستر سه بعدی برای ساختمان های بزرگ و مجلل و یا برای آپارتمان های نقلی و کوچک تعریف شده است اما مهمترین مزیت آن به ساختمان هایی با متراژ کمتر مرتبط بوده و جلوه اصلی خود را در این آپارتمان ها به نمایش می گذارد.

وجود عمق در پوستر دیواری سه بعدی باعث می گردد فضای مورد نظر در مقابل دیدگان مخاطب گسترده تر و بزرگ تر به نظر برسد. بله! این مهم از طریق ایجاد خطای دید به وقوع پیوسته و فضای داخلی را از یک حالت بسته و خفه مانند دور می کند. بنابراین در صورت نصب پوستر دیواری سه بعدی در چنین ساختمان هایی با یک فضای دل انگیزتر و دل بازتر مواجه خواهیم بود.

خرید پوستر دیواری سه بعدی


فروش پوستر دیواری سه بعدی در سطح گسترده ای صورت می گیرد و این امر نشان از محبوبیت روزافزون آن دارد. در این میان فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکور تک سعی نموده است با عرضه و فروش پوستر دیواری سه بعدی زیباترین های این عرصه را در اختیار کاربران قرار دهد.

خرید پوستر دیواری از این وب سایت به معنای خرید زیباترین دیوارپوش های ساختمانی بوده و به شدت کیفیت طراحی داخلی ساختمان شما را افزایش می دهد.

 قیمت پوستر دیواری سه بعدی همانند قیمت دیگر انواع پوستر دیواری با توجه به متریال محصول و وضوح تصویر خواهد بود. هرگز تصور نکنید که سه بعدی بودن طرح می تواند سبب افزایش قیمت پوستر دیواری گردد. بنابراین می توانید با خیال راحت زیباترین طرح های ممکن در این مجموعه را خریداری نموده و آن را برای تکمیل دکوراسیون داخلی بکارگیرید.