پوستر دیواری

خرید فروش و قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری

خرید فروش و قیمت پوستر دیواری

نکات کاربردی در زمان انتخاب پوستر دیواری

انتخاب و خرید پوستر دیواری منطبق بر اصولی است که از علم روانشناسی و هنر دکوراسیون داخلی تاثیر می پذیرند. دقت به این اصول باعث می شود شما یک محصول مناسب خریداری کنید اما عدم توجه به این موارد باعث می شود پوستر خریداری شده با تاثیرات مطلوب روانی همراه نباشد و یا اینکه هیچ گونه تناسبی با هارمونی فضای مورد نظر در آن مشاهده نشود. ما در ادامه به سه مورد از مهمترین اصولی که باید در زمان خرید پوستر دیواری مورد توجه قرار گیرد اشاره می کنیم.

نوع فضا را بشناسید و متناسب با ماهیت فضا یک محصول مناسب را انتخاب کنید

این نکته مهمترین اصلی است که در زمان انتخاب پوستر دیواری مورد توجه قرار می گیرد. شناخت نوع فضا به معنای تفکیک فضاهای رسمی و نیمه رسمی از فضاهای دوستانه و صمیمی است. در این خصوص باید پوستر دیواری اداری با پوستر دیواری تجاری متفاوت باشد و به تبع این دو نوع پوستر نیز دارای تفاوت هایی با پترن های غیر رسمی هستند.

در این خصوص اغلب پترن های مناسب برای فضاهای مسکونی و اداری قابلیت بکارگیری در فضاهای نیمه رسمی همچون موسسات تجاری را دارند اما هرگز نمی توانید از یک پترن واحد در فضاهای اداری و مسکونی به صورت همزمان بهره برد.

سبک فضای داخلی را بشناسید

هر فضایی از یک سبک خاص جهت تکمیل دکوراسیون داخلی بهره می گیرد. در زمان انتخاب پوستر دیواری باید به سبک فضای مورد نظر توجه کنید. شما نباید از سبک های مدرن برای فضاهای کلاسیک استفاده کنید و یا پترن های کلاسیک را برای فضاهای سنتی بکار ببرید.

در این خصوص استفاده از پترن های مدرن برای سبک های امروزی و یا بالعکس امکان پذیر است چرا که سبک های ذکر شده شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر داشته و می توانند در برخی از شرایط به جای یکدیگر به کار روند. به عنوان مثال برخی از سبک های مدرن در برخی از ابعاد خود از پترن های امروزی بهره برده اند و به همین علت می توان از پوستر دیواری با طرح های امروزی برای سبک دکوراسیون مدرن نیز استفاده کرد.

روحیات افراد حاضر در فضا را بشناسید

باید به روحیه افرادی که قرار است در معرض پوستر دیواری قرار بگیرند توجه ویژه ای داشته باشید. امروزه این امر یکی از مهمترین ارکان فروش پوستر دیواری با مجموعه هایی از قبیل پوستر کودک، پوستر دخترانه، پوستر پسرانه، پوستر ورزشی، پوستر مناسب پذیرایی و مواردی از این قبیل را تشکیل می دهد. به عنوان مثال گفته می شود پوستر دیواری پذیرایی باید صمیمیت زیادی را به مخاطب القا کند اما پوستر دیواری در مکان های اداری باید شفاف و کاملا واضح بوده و به هیچ وجه ارائه کننده تصاویر چالش برانگیز به همراه جزییات ریز و درشت نباشد.

نکته حائز اهمیت اینکه هیچ کدام از موارد ذکر شده در این مقاله بر روی قیمت پوستر دیواری تاثیر نمی گذارند و شما صرفا از حیث افزایش کیفیت پترن انتخابی و تناسب آن با فضای مورد نظر و افراد حاضر در آن فضا ملزم به انتخاب یک پترن مناسب خواهید بود.

https://decortak.com/catproduct/Wall-poster